24 January 2018

Trip Cherating 2017 (Part 2)

sambung ke malam pulak ...

Acara malam hari pertama tu ... Lepak, Makan & Karok ...

Makan malam tu ditaja oleh Chef Munah dan ahli sekutu ...

Bentang tikar tepi kolam sambil makan :) Nasib baik ornag hotel tak marah ...

Tema kami malam tu ialah 'Tema Baju Tidur"


Akak Kembang vs Abang Kembong


Dato' & Datin Oren


Kesian kawan aku ni ... peloklah kawan ... hehehehe


Dato dan Datin Blue


Puan Misi & Encik Posmen


Alahai romatisnya bro dan sis kiter ni


ececeh .... sweet sangat Mawar & Duri ni ...


Tokey besar pun suitt sangat ni ...


Geng Makcik Cili Api .... hahahahaha ...asyik Makcik Bawang je kan ...








Sessi bagi doorgift yang ditaja oleh Datin Oren, Datin Green, Datin Pink & Datin Yellow

Kemudian kami selamber berkaroeke depan villa Fita. Seronok kemain sampai takleh lena ... sebab memasing yang tak pernah tunjuk bakat siap menyanyi bagai ... 

Untuk pengetahuan, kami bukanlah berkarok macam kat pusat karoeke tu ... speaker kami pun sayup-sayup je dengar. Tak mengganggu jiran lain pun. 



No comments:

Post a Comment